S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKT

F2Tuning
Žirovická 342/22A
Františkovy Lázně 35101
tel: 777 178 484
f2tuning(a)gmail.com

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 6 990 Kč (269 EUR)
skladem
Naše cena 2 490 Kč (96 EUR)
skladem
Naše cena 2 190 Kč (84 EUR)
skladem

INFO BOX

arr3Tekutá fólie CAR DIPVeškeré info o tekuté fólii CAR DIP a o množství které budete k aplikaci potřebovat.   CAR DIP... arr3Aplikace tekuté fólie CAR DIPPostup při aplikaci tekuté fólie CAR DIP.   1. Zvolte vhodné prostory. Vyberte prostor, do... arr3Postup při montáži dílůMontáž spoilerů, prahů a nárazníků. Jak postupovat při montáži. Veškeré spoilery, křídla a... arr3Nový účet pro zákazníky ze SlovenskaPro zákazníky ze Slovenska máme nyní nový bankovní účet pro zasílání plateb. Nyní máte možnost... arr3CUP CSR nové přední spoileryPřidáno dalších 20 nových předních spoilerů CUP pod nárazník od výrobce CSR. Jedná se o plastové... arr3Zadní LED světla v černo kouřovém provedeníDnes byli přidány do naší nabídky nové zadní LED světla v černo kouřovém provedení od výrobce LH.... arr3Přidán nový přepravce GEISRádi bychom Vás informovali o našem novém přepravci GEIS. Nyní se můžete při objednání zboží... arr3Barvy FOLIATEC pro alu kolaDnes byli přidány nové speciální barvy pro alu kola od FOLIATECU. Jedná se novinku která Vám umožní... arr3Online CHAT pro Vaše dotazyPokud máte jakýkoliv dotaz, nebo potřebujete poradit, můžete nyní využít našeho nového CHATU v dolní...


Postup při montáži dílů

Montáž spoilerů, prahů a nárazníků.


Jak postupovat při montáži.

Veškeré spoilery, křídla a prahy jsou speciálního charakteru, a vyžadují nezbytně odbornou montáž.

Přední a zadní spoiler pod nárazník + boční prahy.

 

CSR, RDX, SRS, MATTIG - většinou materiál FIBERFLEX lamino viz popis. 
RIEGER - většinou materiál ABS plast viz popis. 

Jedná se o výrobek ze sklolaminátu. Technologie výroby zaručuje vysokou kvalitu a dlouhou životnost spoileru. Pokud se rozhodnete pro nákup je dobré se seznámit s podrobnostmi montáže. Jestliže je automobil v záruce, seznamte se s podmínkami, které jsou spojeny s montáží doplňků. 

Doporučujeme montáž svěřit odbornému servisu. Zručný motorista může montáž provést svépomocí, doporučujeme však informovat se přes samotnou montáží o postupu, rádi Vám vše zodpovíme.

 

Montáž se provádí lepením nebo kombinací lepení a šroubování (nýtováním). 

Nejdříve po rozbalení zkontolujte objednávací číslo výrobku, zdali se shoduje s údaji výrobce a pečlivě si uschovejte přiložený TÜV certifikát. Tento certifikát platí ve všech státech EU. Většinou je také součástí přiložený montážní materiál, který budete potřebovat. U lepidla zkontrolujte dobu spotřeby. Před vlastní montáží přiložte spoiler ke karoserii kam je spoiler určený. 

Upozornění: Před montáží vyzkoušejte dodaný díl na vúz. Tyto díly jsou vyráběny na daný typ automobilu a shodují se s originálním dílem, i přesto dodaný díl vyzkoušejte. V případě špatné dodávky není možné již nalakovaný díl vyměnit za správný. 

Postup při montáží lepením:
Potřebné nástroje k montáži: lepidlo, obyčejná tužka, izolepa nebo papírová lepící páska, hadr a technický benzín (popřípadě vhodný čistič na daný typ lepidla). 

Přiložíme spoiler na místo určení, označíme si polohu tužkou, dokonale odmastíme dosedací plochy spoileru a karoserie, naneseme lepidlo na celou dosedací plochu spoileru a přiložíme ho na označené místo. Lepidlo, které nám přeteklo očistíme a spoiler zafixujeme po dobu vytvrdnutí lepidla izolepou nebo  papírovou lepící páskou. Tím je nalepení ukončeno. Následné broušení je možné až po dostatečném vytvrdnutí lepidla a odstranění fixačních prvku. 

Postup při kombinaci lepení a šroubování (nýtování):
Potřebné nástroje k montáži: metr, vrtačka, vrták 5.5mm, šrouby nebo nýty na upevnění (typ šroubů dle spoileru),vhodný nástroj na zašroubování spojovacího materiálu, lepidlo, obyčejná tužka, izolepa nebo papírová lepící páska, hadr a technický benzín (popřípadě vhodný čistič na daný typ lepidla). 

Přiložíme spoiler na místo určení, označíme si polohu tužkou, dokonale odmastíme dosedací plochy spoileru a karoserie, pomocí měřidla označíme místo kde budeme vrtat nebo nýtovat, vyvrtáme do karoserie díru, naneseme lepidlo na celou dosedací plochu spoileru a přiložíme ho na označené místo. Ze spodní části našroubujeme připravené šrouby nebo nýty a dotáhneme je. Lepidlo, které nám přeteklo očistíme Tím je lepení ukončeno. Následné broušení je možné až po dostatečném vytvrdnutí lepidla.


Pokud se daný typ spoileru lepí a nedemontuje se původní spoiler, je postup následující
1. Zkouška spoileru na autě 2. Nalepení spoileru ke stávajícímu nárazníku 3. Přebroušení 4. Lakování spoileru


Pokud se daný typ spoileru mění za stávající je postup následující:
1. Demontáž spoileru z původního nárazníku 2. Zkouška spoileru na autě 3. Lakování spoileru 4. Znovu nasazení na auto 

Po nalakování dílů by jsme je měli nechat ještě asi 24 hodin po vypálení laku v pokojové teplotě. Bez dodržení vytvrzovací doby hrozí nebezpečí, že vzniknou při konečné montáži otlaky v laku. 

Doporučujeme také pro leší přístupnost a práci sundat nárazníky z auta před samotnou montáží. 

Montáž mračítek, křídel a stříšek je velice podobný, pouze s rozdílem, že tyto díly po vyzkoušení nejdříve lakujeme a po té až se lepí. 

Většinou se tyto díly lakují tzv. do barvy vozu. Číslo barvy najdete většinou na štítku v kufru auta. Doporučujeme ještě zkontrolovat číslo barvy ze vzorníků, které má každý prodejce nebo lakovna.

 

Pokud si nebudete vědět s něčím rady, neváhejte nás kontaktovat. Nabízíme Vám také montáž a lakování těchto dílů. Více Vám rádi zodpovíme.

 

 

YzQ2NDgxZ